politie

Nieuwe app, download hem nu op www.stopheling.nl

Vanaf heden is de app van www.stopheling.nl beschikbaar voor iphone en android. Met de app kunnen consumenten en winkeliers serienummers scannen om te controleren of een artikel als gestolen geregistreerd staat. Ook het vastleggen van de serienummers en andere nummers van eigendommen wordt daarmee eenvoudiger. De app is verkrijgbaar via Istore, Android Market en via de site www.stopheling.nl Voor de Blackberry is de app helaas nog niet beschikbaar, maar daar wordt hard aan gewerkt.

Op Youtube en via de site van stopheling.nl is ook een nieuwe film te zien. Deze keer is het thema ladingdiefstal. Doel van de film is om consumenten bewust te maken van zijn eigen verantwoordelijkheid als het gaat om het kopen van gestolen goederen via bijvoorbeeld handelssites. Overwogen wordt om ook een film aan roofovervallen te wijden.

stopheling

android   iphone