organisatie

Dordtse Kil III, Dordrecht | Te Huur / Te Koop

Bedrijventerrein Dordtse Kil III gelegen in Dordrecht ligt tussen de snelweg A16, provinciale weg N217 en bedrijventerrein de Dordtse Kil II.
Door de ligging aan de snelweg is de Dordtse Kil goed bereikbaar vanuit richting Rotterdam en Breda. Dit bedrijventerrein is circa 101,5 hectare groot. Hieronder staat een greep uit het aanbod van makelaars uit de buurt van Kil III

Op deze pagina's zijn links en verwijzingen naar websites van derden opgenomen. De vereniging beheer Dordtse Kil III is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze websites en/of voor de manier waarop deze websites met persoonsgegevens omgaan. De vereniging beheer Dordtse Kil III biedt makelaars een platform om gericht te adverteren, zonder bemoeienis of verstrengeling! Deze pagina's zijn puur informatief. De vereniging beheer Dordtse Kil III doet er alles aan om feitelijk juiste inhoud te publiceren en om deze inhoud actueel te houden. Komt u toch iets tegen dat niet correct is, dan stellen we het op prijs als u dit aan De vereniging beheer Dordtse Kil III meldt.